La màgia de la llum.

Hola a tots!

Avuí ha estat un dia de moltes, moltíssimes coses. En primer lloc dir que la idea principal de quedar avuí era anar a Itaewon (이태원) ja que a la meva amiga Jiae li venía de gust menjar xurros amb xocolata (de fet està estudiant espanyol i no havía provat mai els xurros amb xocolata, i vam estar mirant algun lloc on poder menjar-ne… i què diantre! A mi també em venien de gust! jajaja) i vam decidir anar a Itaewon. El barri en sí no és gran cosa, ja que només hi ha restaurants, botigues i vivendes petites, i carrers amb una pendent bastant pronunciada (alguns d’ells) però tret d’això tampoc no hi ha gaire cosa més.

2014-11-08-22-48-01_photo IMG_2659

Dos detalls de restaurants trobats per la zona de Itaewon i aprop de Cheonggyo Plaza

Ens va costar trobar-ho però finalment, en Justin, Jiae i jo ho vam trobar i després de fer una cua de uns 20 minuts aproximadament ens vam fer amb el preciat tresor. Els xurros en sí em van agradar molt… bueno… hauria de dir que em va agradar molt, ja que només en venen un, encara que de 50 cm (eh! malpensats… estic parlant de coses que es mengen eh! … bueno… vale…) per on anava? ah sí! Doncs això, amb el xurro a la mà vam comprar un cafè i una de xocolata que era del tamany dels “potets” petits que et donen quan demanes una “burger” als llocs de menjar ràpid, molt trist… o___o…

IMG_2664 1415478984128

Fins i tot a Seoul es poden trobar xurros amb xocolata… muahahaha… ^^

Un cop vam acabar-nos el xurro vam anar a buscar en Kay que ens estava esperant i junts vam anar a donar una volta per allà esperant a que fós suficientment tard per anar a veure un espectacle de llums que va veure una de les nostres amigues, Emily, pel grup de kakaotalk que estem tots. Junts vam anar a menjar unes patates fregides i unes cervecetes a un bar dels que hi ha per allà. La curiositat de la jornada és que aquí a Corea són molt pulits pel que volen (per exemple escupen a terra també tot i que no amb la mateixa intensitat que a la Xina, però això ja és un altre tema) i et dónen un plàstic perquè te’l possis als dos dits amb els que agafaràs les patates… o___O” wtf? O millor dit: “què diantre?” (heu vist el català correcte? jajajaja). Quan es va fer tard, vam agafar un autobús i vam anar a veure el festival de llums.

El festival de llanternes / llums / figures de paper amb llum per la part interior… va ser simplement espectacular. Tot i que la cua que vam fer va ser eterna, em va servir per millorar el meu coreà parlant amb tothom i també em va servir per saber més sobre la Jiae i el seu grup i anar fent més estret la nostra relació. Al festival de llanternes es va unir la Jane i el Pablo (tenen noms estrangers perquè resulta que amb els noms coreans la gent es fa un cacau jajaja, tot i que tots són coreans, jajaja). Com deia, el festival de llanternes aquest any tractava sobre la història de l’idioma coreà i com a tal les figures representades eren una mica com desde els orígens fins a la actualitat. El circuit era enorme i us he posat només un parell de fotos perquè tingueu una idea.

IMG_2867 IMG_2944

IMG_2903 IMG_2901

Quatre imatges del Festival de Llanternes que feien al Supyo Bridge i a Cheonggyo Plaza.

Després del festival em van preguntar què no havia fet encara a Corea, pel que vaig dir “sortir de festa”. Sense dir-me res vam anar a sopar (més aviat era resopó) i sense dir-me res vam anar a buscar un autobús que ens portés a Hongdae (홍대) i al preguntar que on anàvem (ja sabeu que jo vaig bastant empanat sempre) em van dir que anàvem a una discoteca de música pop !!!! Esto… ¿hola? … en serio??? Doncs sí !!! Sense adonar-me’n ja estàvem a la porta d’una de les discoteques a Hongdae… lalalala… tot i això no vam poder entrar ja que hi havia llista d’espera i ens hauriem d’esperar una hora, així que vam canviar de pla i vam anar a una discoteca que era de música pop… pero dels anys 90 !!! jajajajaja. La enorme sorpresa va ser quan al entrar (i durant tota la nit) vaig veure que era l’únic occidental de la sala i va ser entrar i “partir-la” jajajaja.

20141109_045300 20141108_175424

Sortir de festa a Seoul simplement és BRUTAL i si és amb el grupet d’amics, és INMILLORABLE !!! ^^

Vam acabar cap allà les 6:30 del matí i vaig arribar a les 7:00 a casa i directe al llit perquè avuí havia quedat amb una noia de la pàgina d’intercanvi, Shannon, que ha resultat ser una noia adorable, amb novio espanyol i que va estar visquent a València durant uns mesos i realment parla espanyol perfectament. Per la tarda he quedat amb una altra noia que també ha resultat ser un amor de noia, es diu Eun Dae (은대) i ja hem quedat demà també per a estudiar junts, així que genial.

Un petonàs a tots !!!

Busu 부수

 

Esta entrada fue publicada en Seoul.

Responder

