Marxant una d’hotels…

Bon dia / tarda a tots !!!

Avuí m’he posat en marxa a la recerca d’una feina que em pugui mantindre per terres coreanils durant un període més llarg que el que em permet el visat de turista (o sigui, tres mesos… T_T). M’he llevat al matí a una temperatura bastant d’hivern mentres veia amb ulls envejosos com a la meva terra, Barcelona, es llevaven amb una temperatura més pròpia de l’estiu que no pas de tardor (i molt menys d’hivern, jajaja… mal.leïts… jajaja). Doncs res, després de la dutxa de rigor amb l’estat temporal de congel·lació fins que entro a la habitació m’he enfundat l’uniforme de feina, he agafat tots els “trastos” i com si es tractés d’un superheroi que ha de salvar el món he sortit per la portar escoltant en el meu cap la intro de la cançó Overdose de EXO i m’he imaginat sortint a càmera lenta … (seh! ja sabeu que m’agrada ser molt èpic jajaja).

2014-11-03-09-51-43_deco 20141103_104547

20141103_105038 20141103_111827

Adalt a l’esquerra foto amb el look que portava per deixar currículums. La resta són fotos de diverses zones de la ruta (amb el City Hall inclòs abaix a la dreta)

Un cop he tornat a la terra dels mortals, he agafat el metro i he anat a buscar la meva primera oportunitat (o víctima jajaja) que ha estat un hotel de cinc estrelles de la cadena Lotte per la zona de Myeongdong (era la zona que he pensat fer avuí) i que més aviat semblava un de 5 estrelles gran luxe… a mí em costa impressionar-me amb els hotels ja que acostumo a veure tots els errors que hi trobo només entrar a un hotel (coses que pasen després de tant de temps treballant en això ^^) pero aquest hotel realment no m’ha deixat gens indiferent. Impressionant en la seva majestuositat, en els clients que hi havia i el personal jo crec que és de 10. M’han agafat el currículum sense problema i fins i tot m’han fet una minientrevista “in situ” a la recepció. Els següents hotels han tingut de tot. Desde hotels de cinc estrelles que amb uns recepcionistes amb un nivell d’anglès que més voldríen tindre a Cambridge m’han agafat el currículum sense cap problema i m’han recomanat que també ho els escrigui tot per e-mail (una constant aquí a la hora de buscar feina és que sempre, i vull dir sempre, sense excepció, et diuen que és millor enviar un e-mail).

20141103_111708 20141103_112330

Tot i tractar-se d’una manifestació pacífica, el dispositiu policial que hi havia era de grans proporcions…

20141103_112532 20141103_105831

A l’esquerra, un dels hotels de cinc estrelles darrera meu a City Hall. A la dreta, la actriu que feia l’anunci / escena.

La anècdota de la jornada jo crec que ha estat que en un hotel no han sabut ni el que era un currículum (d’això… wtf???? o__O’ i com ha trobat feina aquest noi????) En fi… també cal destacar que els hotels més superiors l’excés de formalitat ha fet que tot fos menys familiar i segueixen molt les regles de comandament i en canvi als hotels de quatre i tres estrelles diguem que tot ha estat molt més informal i fins i tot hi havia recepcionistes que m’han preguntat (com si fos una primera presa de contacte per una possible futura entrevista ¿?) els motius de vindre a Seül, si estava content aquí, on havia après coreà i demés preguntes que es fan com a primera impressió. He sortit bastant content ja que en general la major part dels hotels m’han agafat el currículum i fins i tot he tingut temps de veure una manifestació de camperols a City Hall, un anunci / escena de pel·lícula a Myeongdong en el que un dels guardaespatlles em volía prohibir fer fotos possant-se davant, fins que jo m’he posat davant d’ell… ejem ejem… guiri sí pero de tonto res! hum! ò___ó, i fins i tot he anat al mercat que hi havia per la zona.

20141103_115628 20141103_124326

Passejant per Myeongdong sempre hi ha la possibilitat de trobar-te coses “cuquis” com el porquet de la dreta, façana d’un restaurant.

20141103_130449 20141103_184841

A la esquerra l’inacabable passadís que va desde “Euljiro-2” fins a “Euljiro-1” i a la dreta amb un dels ninots del Kakaotalk (oi que és “cuqui”??? ^^)

Després de dinar he tornat a la residència i a mitja tarda he quedat amb Mònica per anar a veure una botiga que han obert temporalment on es poden comprar “souvenirs” o fer-te fotos amb uns emoticones d’un programa tipus “whatsapp” que és molt famós entre els coreans que es diu Kakaotalk.

I això és tot!

Gràcies per seguir-me ^^

Busu 부수

Esta entrada fue publicada en Seoul.

Responder

