Tot un món al marge de Seoul.

Bona nit a tots !!

Aquesta és la sensació que li fa a la persona que comença a caminar pels nombrosos carrerons de Hongdae 홍대.

Avuí m’he llevat amb un objectiu concret: trobar un plànol ni que sigui per barris de tots els carrers de la ciutat per a poder anotar els hotels i restaurants on poder deixar currículums a cada un dels hotels anotats. D’aquesta manera, m’he aixecat, m’he dutxat i amb motxilla a l’esquena he començat el meu trajecte. Primer he anat per la zona fàcil, la zona on visc, Sinchon. Després de caminar pels carrers principals i anar veient botiguetes de tot una mica he arribat a la oficina de turisme i allà m’han donat un mapa de la zona de Sinchon i tal i com m’havia dit Maria uns dies abans, cada barri no disposa de tots els mapes de Seoul pero sí que tenen el de la seva zona, així que un cop trobat el mapa de Sinchon, he començat a caminar fins arribar a la parada de metro de Hongdae i desde allà començar el meu trajecte.

IMG-20141022-WA0028 2014-10-22-11-03-42_deco

Dos fotos meves fent cares per Hongdae. a la esquerra la famosa discoteca Coccoon i a la dreta botigues.

IMG_1798 IMG_1756

A l’esquerra una cafeteria amb un trencaclosques de fusta de colors (oi que és guapíssim !!! )
A la dreta una imatge d’un lloc de cosmètics que es diu “l’Etude House”.

Hongdae simplement m’ha encantat. Té una mica de tot, desde marques més o menys importants fins a un Zara o un Forever 21, que també trobaríem a Barcelona i a preus més o menys semblants. Hongdae és un barri que sigui per una cosa o per una altra t’acaba atrapant, t’embolcalla amb una tel·la fina perquè al cap d’unes hores no vulguis marxar (o no puguis, jajaja). És com si entressis a un laberint de carrerons on cada un d’ells té una cosa especial (oh! ja podeu aplaudir que ha quedat molt poètic això, jajaja). El que més m’ha impactat han estat sobretot les cafeteríes que he trobat. Totes amb un estil molt particular, pots anar a un Hello Kitty cafè i just al següent carrer trobar-te un cafè de Jazz, o una botiga de comics o vés a saber el què.

elracodenbusu.wordpress.com IMG_1807

Dues fotos “frikis” meves, una de una botiga de roba i l’altra d’un restaurant (dreta).

IMG_1781 IMG_1801

A la dreta la portalada d’un restaurant de fideus i a la esquerra una cafetería de colors (^__^)

Els preus dels restaurants els he trobat una mica més cars que a Sinchon però té la seva lògica si es mira l’embolcall d’un barri que és molt bohemi i a la vegada una mica “particular”.

Jo la veritat és que si algú ha de vindre a Seoul de viatge, no podeu deixar passar la oportunitat de visitar Hongdae, ja sigui pels carrers, per les botiguetes o simplement per tot, ja que es un barri preciós on perdre’s és un autèntic plaer. Jo el cert és que després d’anar donant voltes per allà i anar veient coses, m’ha entrat la gana i he decidit buscar algún restaurant per les rodalies de Hongdae, amb la bona (o mala sort) que m’he perdut (sí, una altra vegada, jajaja ejem… ejem…) i fins que no he anat caminant i he trobat un carrer principal he estat empanat i amb gana.

IMG_1785 IMG_1820

Doncs sí !!! He trobat la cafeteria de “Hello Kitty” i a més dins hi ha un tour turístic i tot mentres prens un cafetonet (esquerra).
Què els hi passa als coreans amb les cafeteries de fusta i disseny? jajaja.

IMG_1860 IMG_1826

A l’esquerra detall d’un restaurant i a la dreta un altre cartell d’un restaurant que em va fer gràcia… jajaja.

Finalment ja he arribat al meu goshiwon (si no, com us podría estar escribint això??? *cof cof*) i he acabat dinant al lloc de “mandus 신촌만두” on acostumo a anar. Si he de posar una nota a la visita jo li dono un 9/10 (llastima dels preus de molts dels restaurants…).

Ens veiem demà amb més aventures !!!

Busu 부수

Responder

