Fem una ronda per Sinchon …

Bon dia a tots!

Avuí ha estat un dia bastant especial i que ha acabat de forma més aviat curiosa. Per primer cop m’he començat a sentir a gust (de fet ja ho estava pero jo crec que ho veia més com a procés d’adaptació) amb la ciutat. Les primeres impressions de Seoul son diverses i molt contrastades, jajaja. A favor, he de dir que el barri en el que em trobo és molt animat i té moltes coses si un es dóna una volta pels carrers i carrerons, sempre és interessant perdre’s per carrers petits on es pot trobar una mica de tot. En contra, el que es pot assegurar és que tenen un problema bastant greu de clavegueram. La ciutat és bastant bruta i molts cops arriba una “certa mala olor” (vull ser suau amb les meves interpretacions, jajaja) que vé de les clavegueres. El fet de que no tenen escombraríes al carrer suposo que també hi part de la culpa.

IMG_1358 IMG_1391

Imatge de l’entrada principal de la Ewha Womans University i una de las facultats (dreta).

IMG_1373 IMG_1409

A la esquerra una de les facultats principals i a la dreta, senyores replantant àrbres.

Avuí el dia ha estat molt interessant, la gent molt amable i el cert és que em trobo a gust al barri (només falta posar-me les pil·les amb lo de la feina i ja anirà tot rodat, ejem ejem… ). El 고시원 “goshiwon” on estic és molt net i pulit i tot i que estic a una zona de 노래방 “norebangs”, pràcticament no es sent sorolls de fora. Tinc una clau per entrar a la habitació i una altra per deixar les sabates a les “caixes fortes” de l’entrada i la habitació és bastant amplia. Tinc nevereta dins i també tinc televisió, així que genial.

IMG_1468 IMG_1430

Quan surt el sol, totes les noies i senyores surten a comprar paraigües per protegir-se d’ell (esquerra).
A la dreta un detall que vaig trobar a una de les botigues que em va fer gràcia.

IMG_1470 IMG_1471

IMG_1472 IMG_1474

Més detalls de botiguetes (d’esquerra a dreta i d’adalt abaix): botiga de roba, cafeteria, perruqueria i un karaoke.

El primer que he decidit fer avuí ja que estava bastant lliure i sense expectatives ha estat donar una volta pel barri i apropar-me a la Universitat de noies anomenada Ewha. La universitat (o més ben dit campus) és inmens i m’ha encantat. Cada cantonada em recordava més a les típiques universitats angleses amb les seves facultats a l’estic casetes (molt del rotllo harry potter, jajaja). Cada facultat és un món i a cada pas que he donat més còmode m’hi he trobat. Hi ha diversos jardins i parcs i si he de posar una queixa a la universitat és que si es va pel darrere de les facultats (sobretot darrere el menjador) la deixadesa i poca atenció es veu evident. Pel davant facultats impecables, i per darrere bastant deixat. Pero per la resta, brutal. Segurament hi tornaré en quan estigui més afincat per a poder fer fotos o simplement passejar per allà.

IMG_1478 IMG_1476

A l’esquerra una imatge del cablejat d’un dels carrers aprop de la Ewha i a la dreta una figura adorable d’una perfumeria.

Després he anat pels carrerons aprop de la Ewha, que es diuen Ewhayaeodae-gil, on he trobat diverses botigues de “xorradetes” i de “coses adorables i cuquis” i on tocarà tornar per a comprar-ne alguna, jajaja. Us en deixo algunes fotos, que si més no, espero que us deixin la sensació que em va deixar a mí d’adorabilitat extrema, jajaja.

Ja a la nit he quedat amb Mònica perquè havia de sopar i li feia pal sopar sola i m’hi he apuntat. Hem anat a un restaurant que es diu “pomato” (sí, és com el Tomato pero amb una “p”) i després hem anat a donar una volta per la zona amb un fred bastant important i quan ja ens acomiadavem ens ha vingut un coreà bastant curiós (i una mica borratxo) que anava preguntant a tots els “guiris” de la zona d’on erem i si anàvem amb ell de festa… welcome to Seoul… on aquestes coses pasen, jaja.

IMG_1489IMG_1492

Després de dinar “bibimbap” he anat aprop de la parada de Sinchon on hi ha un piano…

IMG_1502 IMG_1507

… que la gent pot tocar sempre que vulgui ja que està obert a tothom. ^___^

En fi, jo vaig a descansar que demà m’espera un dia molt interessant en el que espero tindre ja número de telèfon coreà !!!! ^^

Seguiré informant,

Busu 부수

Esta entrada fue publicada en Seoul.

Un comentario el “Fem una ronda per Sinchon …

  1. sarahps2014 dice:

    Veient els teus comentaris i fotos, cada cop tinc més ganas d’anar a Corea.Impacient per la propera entrada!!

Responder

