Visita a la Muralla Xinesa !!! (我爬山了天津长城!)

Hola !!!

Abans de tot dir dues coses: No és la muralla xinesa de Beijing sinó que és la de Tianjin que és una mica més petita però hi ha menys gent. Doncs be, resulta que ja he anat a la muralla xinesa !!! Sí, us puc assegurar que és molt espectacular i que les vistes són increïbles, recomanable anar-hi, o millor dit, obligatori anar-hi !!!

Després del gran divendres passat tocava aquesta setmana una excursió que tots esperàvem des de fa temps… la visita a la Muralla !!! Tot i que és la de Tianjin, també és cert que el viatge complet: autocars de anada i tornada, el dinar, un guia i la visita a la muralla ens va costar nomes 25 yuans jajaja. El viatge va començar ahir amb una quedada davant del Ai Da 爱大 (un edifici que és residencia a més d’hotel) a les 6 del mati per encaminar-nos cap a 3 hores de viatge abans d’arribar a la muralla. Com podeu imaginar tothom estava bastant dormit. Just arribar al peu de la muntanya donat que no teníem temps per a pujar, fer el recorregut i tornar a baixar, vam agafar una mena de cotxe que a gran velocitat ens va pujar cap a la cima. Un cop dalt, ens esperava la estàtua d’un dels emperadors que van ordenar la construcció de la muralla. Al costat de la estàtua hi havia un temple dedicat a un déu de la dinastia Ming on ens vam fer una foto de grup. Tot seguit vam començar a fer el recorregut per la muralla que va resultar moooooooolt esgotador. Avui estic que no noto els músculs, literalment… jajajaja. S’ha de dir però que  realment les fotos no mostren del tot el que es va viure en persona.

IMG_7541 IMG_3010
I al final del recorregut ens esperava una ciutat de la Dinastia Ming amb cases típiques i un estadi on els antics soldats feien tornejos i s’entrenaven. Una estona de relax, una altra foto de grup i a dinar plats típics de la regió !!! Vam anar a un restaurant on ja tenien preparats diversos plats tot i que en van anar portant més a mesura que anàvem menjant (una cosa molt típica xinesa, que no has acabat i ja t’estan portant més coses). Per cert, vaig provar per primer cop la pota de pollastre amb suc i està bastant bona.

La tercera i ultima part del viatge va ser que havíem de fer unes preguntes a un dels habitants del poble on estava la muralla sobre si feia molt que hi vivia, si es fàcil viure allà, etc i evidentment tot en xines !!! Al acabar ens vam fer una foto amb ells i ja vam començar a tirar cap a casa.

I ara a estudiar una mica !!! Ens veiem !!!

Busu 部苏

Esta entrada fue publicada en Tianjin.