FELICITATS !!!!! (祝你生日快乐)

Avui és un dia molt especial per una persona molt important a la meva vida. La meva germaneta compleix anys i com a mí se’m envà molt la pinça, he pensat que havia de ser alguna cosa que pogués recordar tota la seva vida, algo que es fes difícil d’oblidar. Així que després de llevar-me i aprofitant la diferència d’hores que hi ha entre Barcelona i Tianjin em poso en marxa. Ja fa uns dies que he anat pensant en com la podría sorprendre fins que em va sortir la idea perfecta. El primer que necessitava per el meu projecte “regal d’anniversari” era un troç de tel·la de diversos metres i vaig decidir que el color escollit sigui el vermell ja que aquest color és el de la bona sort per als xinesos. Em dirigeixo a una copistería on acostumen a fer impressions per samarretes però em diuen que no realitzen pancartes així que ja esvaïda tota esperança en direcció cap a la residència em trobo a Rebecca que molt amablement em diu un lloc on en fan. Em dirigeixo a tota pressa i després d’imprimir “Felicitats Marta” en xinès em diuen que la tindràn a la tarda. Mentrestant vaig a fer classe i el dia transcorre normalment.

Al día següent arriba el dia en qüestió, la hora de la veritat. Vaig a buscar la pancarta (que va costar menys de 30 yuans) i vaig cap a classe. Un cop acabada la classe em dirigeixo a tot el públic com si fos el del·legat de classe i demano a la gent si em poden fer un favor i situar-se davant de l’escola que vull dur a terme un projecte com a regal per la meva germana. Així ho acaben fent un gran grup de companys i just aleshores despleguem la pancarta i faig les fotos pertinents.

Anem a sopar tots i després d’això ja a la habitació espero el rellotge: les 23:00 hores… les 23:30 hores… les 23:59 hores… i pam! Premo el botó d’enviar del ordinador i li arriba el email a les 24:00 justes del día del seu anniversari. Les reaccions al veure el email aquell mateix matí per part d’ella ja us ho podeu imaginar oi? ^__^ !! A vegades un somriure d’una persona estimada és totalment impagable, sigui el que sigui el procés.

PD/PS: 我想谢谢我的同学们还有我的朋友们。。。你们每天都让我特别丰富和快乐的时间和生活! 你们一辈子在我的心里! 很多谢谢你们。。。我特别想你们! 希望你们的生活太好了! 谢谢,很感动。。。

 

Busu 部苏

IMG_7195

Esta entrada fue publicada en Tianjin.

Responder

