Festival de Cultura Xinesa (中国文化表演晚会)

Bones !!! Que tal esteu tots????

Jo aquí cada cop m’estic sentint mes a gust a Tianjin i realment cada cop tinc mes ganes d’estar un llarg temps per aquí. El temps també ha començat a canviar i això ajuda a que les coses estiguin molt millor.
Aquesta setmana he estat bastant ocupat i cada cop veig més clar que hi ha certa gent que trobaré moltíssim a faltar quan ells/elles tornin als seus països i jo torni o em quedi. Per començar les dues persones que trobaré mes a faltar seran dues noies coreanes del nostre pis que son genials i amb les que quasi sempre anem junts a molts llocs, la Park Hyejin i la Choi Suyong, una noia italiana de la meva classe amb la que també anem sempre junts (Valentina) i una noia xinesa que he conegut que parla perfectament el espanyol (Yihan Wang), i sobretot el meu millor amic aquí a la Xina, en Daniel.
IMG_6702 IMG_6711
El divendres vam quedar amb la Yihan Wang per anar a dinar (és una noia xinesa que parla molt bé espanyol i va viure un temps a Colòmbia) i ens va convidar a un espectacle que feien els de la seva escola dels que ella n’és coordinadora. Vam anar a dinar al restaurant coreà del menjador 第二食堂 on vaig trobar a la carta que hi ha plats de carn de gos xDDDD (que no he provat ni tinc intenció de fer-ho). El espectacle va ser genial !!! Us en poso fotos perquè aneu veient com va anar. El ordre d’espectacle va ser aquest:

1)      Vídeo de presentació que animava a la gent a vindre a la escola d’estudis estrangers.

2)      Espectacle de balls típics xinesos.

3)      Presentació de l’acte per part del director de la escola.

4)      Diversos actes de cant, ball, representacions teatrals, espectacles de màgia, entre d’altres.

5)      Cloenda i cant de l’himne oficial de la Universitat de Nankai.

IMG_6720

IMG_6721IMG_6692

Per cert, aquí a la Xina si que saben fer espectacles !!! I no com a Espanya !!! Si fins i tot tenien presentadors per la gala gairebé trets d’una agencia de models. Una de les noies era presentadora de la televisió de Tianjin pel que quan va arribar a l’escenari van començar tots a cridar i aplaudir. Un dels nois que va cantar va ser un dels mes aclamats de la nit ja que a la samarreta portava una impressió de Zhou Enlai que és una de les eminències històriques que va vindre a estudiar a la Nankai. Ah sí, cal dir que tots els que van sortir a actuar eren alumnes i professors. Com a cloenda un noi va sortir al escenari i va començar a cantar el himne oficial de la Nankai i mica en mica van anar sortint els professors i coordinadors i alumnes que s’anaven afegint a cantar el himne. Al final tots vam cantar el himne de peu el que va ser un escenari bastant bonic i entranyable de veure.

IMG_6742 IMG_6743

Sortint del lloc vam anar a un bar de Jazz on tocava el noi del piano que coneixem de la nostra classe tot i que com les begudes eren bastant cares (per ser Xina) doncs crec que no hi aniré gaire per allà (un gotet de no res costava uns 40 元 aproximadament). Finalment passejant pel campus vam veure que hi havia unes paradetes on es venen llibres de segona ma a pes !!!! sí sí, ho heu llegit be. Resulta que els llibres de segona ma no tenen cap preu marcat i la gent els posa a una mena de bàscula i segons el pes dels llibres paguen més o menys jo jo jo. Una jornada molt i molt interessant, sí senyor.

Ens veiem !!!

Busu 部苏

Esta entrada fue publicada en Tianjin.

Responder

