I la neu apareix. (下雪了!!)

Bones a tots i totes !!!

Doncs avui tenia pensat parlar-vos d’un altre tema però aquest matí una cosa ha fet que canvies de parer… i és que… HA NEVAT !!! Siiiiiiiiiii !! No ha estat gaire neu però suficient per veure els llocs de la Nankai una mica blancs, així que les fotos que us poso avui son del campus una mica nevat !!! De fet ha nevat per la nit, pel que ens hem llevat amb el panorama jeje. I aprofitaré les fotos de la nevada per explicar-vos una mica algunes parts de la universitat jeje. IMG_6641Tinc tantes novetats per explicar que encara no sé per a on començar jeje. Doncs resulta que divendres teníem la tan esperada classe de cuina però abans pel mati havíem de fet un petit examen, així que començaré pel divendres al mati. El cert es que els primers dies han estat una mica complicitats perquè diguem que la meva classe no era la “alegria de la huerta” i clar, intentaves conèixer algú i com que es quedaven travats sense dir res de res… però tot era perquè els hi faltava un petit impuls jeje, i qui els hi va donar el impuls??? el penjat del Busu !!! Doncs després de que aquesta setmana es trenques una mica el gel amb els del meu grupet al acabar el “mini” examen, unes noies que ja coneixia italianes em van convidar a cafè, juntament amb una noia d’origen turc i una noia coreana. Allà parlant amb elles i prenent un cafetonet (aish… com es troba a faltar el cafè) la noia coreana em va comentar que li agradaria aprendre espanyol però que no troba gent que ensenyi així que jo em vaig oferir a donar-li algunes classes particulars i així com a mínim podria tindre una base per comunicar-se. Doncs dit i fet, vam quedar al dia següent per anar a buscar els llibres de text. Després del cafetonet, teníem les “classes del divendres” aquelles que estaven relacionades amb cultura xinesa i demes… doncs… la veritat??? una merda. Quan vaig arribar al restaurant a l’entrada em vaig trobar companys de classe i una dona que estava recollint diners… doncs és de pagament !!! I no nomes això, sinó que a sobre costa un dineral !!! Mes de 50 € !!! D’això… hola??? La resta de cursos no arribaven als 5 € !!! Buah !!! Passant… tinc una pagina de receptes xineses i ja aniré practicant d’allà… Sortint del intent frustrat de la classe de cuina, ens trobem a un noi Colòmbia que ja coneixem i una noia xinesa que es diu Lu i que parla perfectament el espanyol i ens convida a unes classes d’espanyol per a xinesos que començava el mateix divendres a l’edifici de llengües estrangeres de la Nankai i decidim anar-hi a veure que tal, ja que aquests llocs son ideals per conèixer gent nova. En tornant a la residencia per a dinar em vaig trobar dues noies indonèsies de classe i em diuen que les seves respectives classes del divendres han estat una merda xDDDD

IMG_6635 IMG_6639
Ja cap al vespre (les 5 de la tarda xDDD) anem a les classes d’espanyol que ens va dir la Lu i coneixem a un noi colombià i la seva parella xinesa, la Jing (que també parla perfecte el espanyol). Just acabada la classe parlem amb elles (amb la Lu i la Jing) i el noi colombià (Felipe) i ens diu que dema fan una nova classe per si volem anar-hi, a la que accepto totalment, jeje. Tornem a casa i a dormir que a l’endemà la classe es d’hora xDDD Total que anem a la classe, ens trobem a la gent allà i la Lu em diu si volem anar a dinar amb ells tres, i anem al menjadors d’estudiants però a un altre restaurant que és coreà. Per cert, al restaurant vaig veure que hi havia un plat moooooooolt curiós, GOS !!! sí sí et pots demanar un plat corea que es carn de gos !! La mateixa cara que vaig posar al llegir-ho segur k es la mateixa que esteu posant vosaltres ara jajajaja. Ja després del dinar (no vaig menjar gos i cap de la taula ho va fer xDDD) vam anar a la residencia i de camí la Lu em va dir que li agradaria aprendre francès i em va preguntar si li podria ensenyar així que ja tinc un possible segona alumna xDDD. Cap al vespre vaig anar amb la noia coreana a comprar els llibres a la llibreria (per cert, la imatge meva en bici, amb un fred de la hòstia, tot vermell de cara i la noia coreana al darrera asseguda anant pels carrers de Tianjin és per emmarcar xDDDD). A sobre Tianjin no és plana i tot són pujadetes i baixadetes xDDD Després de la llibreria vam estar xerrant i vam acordar que millor a partir del mes que ve fer lo de les classes d’espanyol ja que ara es presenta dintre de res al examen HSK (oficial de xines) de nivell 4 (el que jo vull fer quan torni a Barcelona xDDD) i que preferia no començar i que se li fes el cap un cacau. A la nit vaig anar a veure la Lu a un bar on acostuma a anar que es diu Helen’s a veure si hi era però no la vaig trobar, així que vaig tornar cap aquí.

IMG_6629

I avui al mati al llevar-me… miro la finestra i… voilà !! ha nevat !! Així que càmera en mà anem a dinar el Jordi i jo i faig les fotos que us explicaré a continuació jeje. Una de les fotos es de la entrada principal de la universitat on podeu veure que les parts que estan en blanc son de la neu que ha caigut !!! Com que avui ha fet sol, alguna part del campus que a la nit estaria nevat aquest mati ja no tenia neu. Per cert, un apunt, la neu d’aquí és neu barrejada amb fang xDDD Jo crec que és degut a la pols que acostuma a haver-hi per aquí que al barrejar-se amb la neu es crea aquesta capa de fang que esta sota de la neu jeje. Les fotos següents son de la neu acumulada als arbres de davant de la nostra residencia. I com la meva bicicleta estava a la intempèrie doncs tampoc ha pogut escapar-se de la neu. La següent és una foto “artística” que he fet jugant amb la neu i on es pot veure al darrere el edifici principal de la entrada sud de la universitat. Ah si !! Les fotos finals corresponen a dos plats típics xinesos (羊肉炒面i 猪肉包子) i em feia gracia mostrar-vos jeje.

Ens veiem !!!

Busu 部苏

IMG_6647

IMG_6617

Esta entrada fue publicada en Tianjin.

Responder

